Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie40
  • studenci71
  • absolwenci22
  • doktoranci9
  • naukowcy3
  • inni26
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • naukowe60
  • inne9
  • sportowe24
  • socjalne12
  • artystyczne37
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie26
  • międzynarodowe5
  • dolnośląskie7
  • kujawsko-pomorskie3
  • łódzkie4
  • lubelskie3
  • lubuskie2
  • małopolskie5
  • mazowieckie14
  • opolskie3
  • podkarpackie4
  • podlaskie3
  • pomorskie6
  • śląskie5
  • świętokrzyskie2
  • warmińsko-mazurskie3
  • wielkopolskie8
  • zachodniopomorskie2
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa2
  • fundacje i stowarzyszenia17
  • szkoła wyższa3
  • firma9
  • instytucja rządowa2
  • samorząd63
PLANOWANE
ARCHIWUM
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Stypendia Szkoleniowe Sprawnego Marketingu

organizator:

MaxROY.com

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 10.06.2017
termin rozstrzygnięcia: 16.06.2017

Stypendia Szkoleniowe Sprawnego Marketingu

Bezrobocie wśród absolwentów w Polsce wciąż rośnie i obecnie plasuje się na poziomie 28,7%. W takiej sytuacji szansę na znalezienie pracy dla młodych ludzi dają rynki dynamicznie rozwijające się, a takim niewątpliwie jest rynek marketingu internetowego. Wychodząc z tego założenia, firma MaxROY.com, wydawca portalu SprawnyMarketing.pl i organizator szkoleń e-marketingowych, przygotowała program stypendialny dla studentów, dzięki któremu młodzi ludzie zainteresowani tematem marketingu online będą mogli zdobyć więcej wiedzy z tego zakresu i zwiększyć swoje szanse na rynku pracy.

Cele programu

Według Głównego Urzędu Statystycznego, stopa bezrobocia Polaków w wieku 15–24 lata wynosiła w II kwartale 2014 roku 16,2%. Jeszcze gorzej sytuacja wygląda wśród absolwentów, w grupie wiekowej 25-34 lata – jest to najliczniejsza grupa wśród bezrobotnych w Polsce, a bezrobocie w niej plasuje się na poziomie 28,7%. Warto dodać, że są to dane dotyczące jedynie bezrobocia zarejestrowanego, a w rzeczywistości liczby te z pewnością są zdecydowanie większe, gdyż duża część osób poniżej 30. roku życia w Polsce kształci się, by zwiększyć w przyszłości swoje szanse na rynku pracy. W związku z tym nasila się w naszym kraju zjawisko tzw. bamboccioni, czyli dorosłych, którzy z braku możliwości uniezależnienia finansowego mieszkają z rodzicami. Statystyki pokazują, że dotyczy to 40 proc. Polaków w wieku od 25 do 34 lat.

Szansą dla młodych ludzi na znalezienie pracy stają się rynki dynamicznie rozwijające się, a takim bez wątpienia jest polski rynek e-commerce. Według firmy badawczo-konsultingowej PMR pod koniec roku 2014 wartość tego rynku będzie wynosiła 27,3 mld zł, czyli o ponad 15 proc. więcej niż w roku 2013 . Warto dodać, że obok Czech jesteśmy najszybciej rozwijającym się rynkiem Europy pod kątem handlu w Internecie.

Jakie szanse dla młodych ludzi stwarza rynek e-handlu?:

  • Jest to obecnie najbardziej dynamicznie rozwijający się rynek, zatem powstają nowe miejsca pracy;
  • Jest duże zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu marketingu online i e-commerce;
  • Możliwość pracy online, co stwarza dużą szansę dla studentów, by już w trakcie nauki zdobywali doświadczenie zawodowe, a także dla osób z mniejszych miejscowości i wsi.

Ponadto warto dodać, że rynek e-handlu stanowi też świetną alternatywę dla osób, które rozpoczęły lub skończyły studia w innym zakresie, a nie przełożyły się one na znalezienie zatrudnienia. W rynku e-commerce liczą się przede wszystkim praktyczna wiedza i doświadczenie, a te można zdobyć dzięki udziałowi w merytorycznych szkoleniach, które dają praktyczne umiejętności, jakich często brakuje w programach studiów.

Wychodząc z takiego założenia, MaxROY.com opracowało program stypendialny, w ramach którego młodzi, zdolni ludzie, chcący pogłębić swą wiedzę z zakresu marketingu internetowego, będą mogli wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach z zakresu marketingu online i e-commerce, co zwiększy ich szanse na rynku pracy.

Na jakich zasadach będą przyznawane stypendia?

Zostaną nagrodzeni studenci, którzy wyślą najciekawsze, merytoryczne teksty z zakresu marketingu internetowego, przeznaczone do publikacji w portalu SprawnyMarketing.pl.

W ramach tego programu raz na pół roku będzie wyłaniany zwycięzca – osoba, która nadeśle najciekawszy, merytoryczny artykuł na portal SprawnyMarketing.pl. Dzięki temu rocznie 2 osoby zostaną nagrodzone stypendium szkoleniowym.

Artykuł powinien dotyczyć jednego z następujących tematów:

  • SEO
  • AdWords
  • Analytics
  • Content Marketing
  • Social Media Marketing
  • E-mail Marketing
  • Usability/UX
  • Copywriting
  • Afiliacja

Termin nadsyłania artykułów do najbliższej edycji: 10 czerwca 2017 r.

Wyłonienie zwycięzcy i publikacja artykułu: 16 czerwca 2017 r.

Adres do wysyłki artykułu: katarzyna.granops@sprawnymarketing.pl, w temacie wiadomości wpisując: Program stypendialny – artykuł

Autor najciekawszego tekstu otrzyma stypendium szkoleniowe, w ramach którego w ciągu jednego roku będzie mógł wziąć udział bezpłatnie w 4 dowolnych szkoleniach z zakresu marketingu internetowego odbywających się w ramach cyklu Szkolenia SprawnyMarketing.pl. Tematy szkoleń, w których weźmie udział, laureat wybiera sam.

Ponadto zwycięzca otrzyma bezpłatną wejściówkę na konferencję I ♥ Marketing & Social Media – największą konferencję marketingową w Polsce dla małych i średnich firm!

Pozostałe, interesujące teksty również zostaną opublikowane na łamach serwisu SprawnyMarketing.pl.

Stypendia Sprawnego Marketingu mają wymiar nie tylko finansowy, ale i prestiżowy.

Sprawny Marketing to jeden z najpopularniejszych serwisów marketingowych w Polsce, każdego miesiąca odwiedzany przez 50000-60000 osób. Jednym z głównym sposobów na budowanie marki osobistej (personal branding) jest dziś publikowanie wartościowych, merytorycznych tekstów zarówno na swoim blogu, jak i w serwisach branżowych. Publikacja w naszym serwisie daje zatem możliwość na zaistnienie w branży, a dzięki temu również na znalezienie pracy.

Informacje pochodzą ze strony: sprawnymarketing.pl/szkolenia/stypendia