Staż w dziale marketingu Mattel Poland
organizator:Mattel Poland
Staż w dziale marketingu Mattel Poland
Mattel Poland poszukuje stażysty – osoby pasjonującej się marketingiem, chętnej do nauki i rozwoju w wymagającym, międzynarodowym środowisku.
Firma poszukuje zmotywowanego stażysty do działu marketingu, który/a będzie wspierała zespół w codziennych zadaniach. Osoba, która dołączy do Mattel Poland, będzie odpowiedzialna za nadzorowanie działań w ramach planu medialnego i handlowego, koordynowanie przygotowania kluczowych materiałów wizualnych i innych, przygotowywanie prezentacji i handbooków. Będzie również pomagać w organizacji wydarzeń marketingowych, showroomów i spotkań zewnętrznych.
Jeśli jesteś osobą dokładną, proaktywną i chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w marketingu, zachęcamy do aplikowania!
Zakres obowiązków:
- Wspieranie zespołu marketingowego i menedżera marketingu w zarządzaniu działaniami, szczególnie w nadzorowaniu planu medialnego oraz aktualizacji kalendarza handlowego.
- Przygotowanie i dostarczanie prezentacji oraz handbooków.
- Wsparcie aktywacji marketingowych we wszystkich kanałach i u wszystkich klientów zgodnie z planami strategii marki.
- Pomoc w planowaniu i realizacji kampanii (zarówno online, jak i offline) omnichannel; zapewnienie terminowej dostawy materiałów.
- Śledzenie wyników kampanii oraz przygotowywanie podsumowań i raportów.
- Utrzymywanie regularnego kontaktu z agencjami kreatywnymi, zarządzanie briefami oraz udostępnianie zasobów do kampanii marek Mattel.
- Współpraca z działem sprzedaży w celu zapewnienia płynnej wymiany informacji pomiędzy kanałami retail i e-retail.
- Wsparcie w przygotowywaniu e-treści dla uzgodnionych ofert, w tym zdjęć produktów, filmów, contentu A+ oraz opisów.
- Aktywne korzystanie z lokalnych narzędzi, takich jak globalny katalog produktów, agencje tworzące e-treści oraz agencje e-merchandisingowe.
- Koordynowanie procesu zamówienia próbek produktów, w tym nowości z USA/Azji, oraz wspieranie lokalnych potrzeb i produkcji w razie potrzeby.
- Aktualizowanie i utrzymywanie dokumentacji i baz danych działu marketingu na wspólnych dyskach.
Czego szukamy:
- Wykształcenie wyższe (licencjat lub magister) z zakresu marketingu lub pokrewnych dziedzin.
- Doświadczenie w marketingu lub podobnych działach będzie dodatkowym atutem.
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz polskiego.
- Dobre umiejętności w programach Microsoft Excel oraz Microsoft Office (Word, PowerPoint, Project).
- Umiejętność szybkiego uczenia się oraz kreatywność.
- Dobra organizacja i dbałość o szczegóły.
- Ciekawość świata i chęć kwestionowania status quo.
- Doskonała umiejętność pracy zespołowej.
- Kreatywność – wsparcie w tworzeniu grafik, drobnych tłumaczeń, haseł reklamowych.
- Wiedza w zakresie marketingu, cyfryzacji i e-commerce.
- Zrozumienie customer journey – podróży zakupowej i konsumenckiej, szczególnie w kontekście cyfrowym.
- Motywacja, pewność siebie i pozytywne nastawienie.
- Umiejętność pracy zespołowej na styku marketingu i sprzedaży.
- Umiejętność multitaskingu oraz dotrzymywania terminów.
Informacja pochodzi z jobs.mattel.com.
Zainteresowała Cię ta oferta? Zobacz też inne propozycje staży!
Dorzuć się w Patronite.pl – dzięki wpłatom możemy rozwijać ten rzetelny, dostępny dla wszystkich portal edukacyjny o stypendiach!