Urząd Miasta Kalisza
Główny Rynek 20
62-800 Kalisz
tel. 62 765 43 00
umkalisz@um.kalisz.pl
www.kalisz.pl
Konkurs na najlepszą pracę dyplomową dotyczącą Kalisza
organizator:Urząd Miasta Kalisza
Konkurs na najlepszą pracę dyplomową dotyczącą Kalisza
Do Konkursu na najlepszą pracę dyplomową dotyczącą Kalisza mogą być zgłaszane obronione prace licencjackie, inżynierskie, magisterskie, podyplomowe i doktorskie z zakresu wszelkich dyscyplin i obszarów nauki, mające za przedmiot problematykę związaną z Miastem, których obrona nastąpiła w 2025 i 2024 roku.
Zgłoszenia będzie można składać w terminie od 1 do 30 września 2025 r. Już teraz wybierając tematy pisanych prac Miasto zachęca, aby były one związane z Kaliszem.
W konkursie przewidziano dwie kategorie: pierwsza dla autorów prac magisterskich, inżynierskich, licencjackich, podyplomowych oraz druga dla prac doktorskich.
Celem konkursu jest zachęcenie studentów, pracowników dydaktycznych i naukowych do podejmowania w pracach dyplomowych tematyki związanej z szeroko rozumianym rozwojem zwłaszcza w kontekście gospodarczym, społecznym, kulturowym i środowiskowym umożliwiających młodym, kreatywnym ludziom włączenie się w proces twórczego i innowacyjnego kształtowania polityki rozwoju Miasta oraz dyskusji na temat przyszłości Kalisza, w tym promocja nowatorskich rozwiązań projektowych i organizacyjnych w sferze rozwoju gospodarczego Miasta, podnoszenia jego konkurencyjności oraz kreowanie pozytywnego wizerunku skutecznych działań na rzecz ożywienia gospodarczego.
Nagrody i wyróżnienia Prezydenta Miasta Kalisza mają charakter finansowy, a ich wysokość zostanie określona w ogłoszeniu o konkursie.
W związku z tym Miasto Kalisz zaprasza do tego projektu przedsiębiorstwa. Wielu młodych ludzi poszukuje tematów do swoich prac dyplomowych, licencjackich, magisterskich, które pozwolą im na połączenie teorii z praktyką. Kaliskie przedsiębiorstwo mogłoby stać się inspiracją dla przyszłych specjalistów i liderów lokalnego rynku. Taka współpraca może przynieść wiele korzyści: innowacyjne spojrzenie, promocję marki – obecność firmy w pracach naukowych buduje jej rozpoznawalność wśród młodych talentów oraz środowisk akademickich, dostęp do potencjalnych pracowników oraz współpraca z ambitnymi i kreatywnymi studentami, która może zaowocować znalezieniem przyszłych stażystów, czy pracowników.
Informacje pochodzą ze strony: www.kalisz.pl
Walczymy o wyższe stypendia dla Was! Sprawdźcie, jak przebiega kampania na rzecz obniżenia opodatkowania stypendiów dla młodych!