Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
ul. Łowicka 25 lok.P4
02-502 Warszawa
tel. 22 898 84 25
anna.zimecka@sar.org.pl
www.mediatrendy.pl
Konkurs Media Trendy 2012
organizator:Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Konkurs Media Trendy 2012
KONKURS MEDIA TRENDY -Start zgłoszeń: 09.01.2012
Konkurs Media Trendy wyróżnia przedsięwzięcia marketingowe, które cechuje innowacyjność oraz kreatywność w wykorzystaniu kanałów komunikacji marketingowej.
Konkurs podzielony jest na dwie części:
- Innowacja w Mediach
- Innowacja w Planowaniu Mediów.
Dodatkowo wręczane są również Nagrody Specjalne.
Zdobycie Nagrody daje dowód na to, że Twoja firma do marketingu i reklamy podchodzi w sposób nowatorski, wyznaczając nowe standardy dla branży.
INNOWACJE W PLANOWANIU MEDIÓW
W tej części Konkursu nagradzane są najciekawsze, najbardziej nowatorskie kampanie oraz kreatywne sposoby wykorzystania kanałów komunikacji marketingowej. Celem konkursu jest wyróżnienie tych kampanii, w których wyzwania marketingowe zostały zrealizowane w sposób niestandardowy, innowacyjny, wyznaczający nowe trendy.
W tej edycji przygotowano kilka nowości. Zmianom podległy stare kategorie konkursowe.
Pojawiła się nowa kategoria: ZINTEGROWANA KAMPANIA w MEDIACH CYFROWYCH.
Kategoria WYKORZYSTANIE INTERNETU i MEDIÓW CYFROWYCH zyskała dwie podkategorie: ENGAGEMENT oraz NON-ENGAGEMENT.
INNOWACJE W MEDIACH
W Innowacjach w Mediach nagradzane są przedsięwzięcia marketingowe powstałe z inicjatywy mediów. Ich rezultatem powinno być podniesienie atrakcyjności medium dla odbiorcy (zwiększenie nakładu, zasięgu) i/lub reklamodawców (nowa forma współpracy, koncepcja umożliwiająca reklamowanie się w atrakcyjny i niebanalny sposób).
NAGRODY SPECJALNE
- Człowiek mediów roku – to nagroda dla osoby-bohatera mediów, którego udział, osobowość i postawa wywarły największy wpływ na media w Polsce.
- Medium roku – to nagroda dla medium, które najbardziej zmieniło rzeczywistość, ustanawiając nowe standardy jakościowe i trendy na rynku medialnym.
- Wydarzenie roku w mediach – tytuł przyznawany jest najważniejszemu, dla rozwoju rynku mediowego, wydarzeniu minionego roku w Polsce.
GALA MEDIA TRENDY
Gala Media Trendy jest ceremonią rozdania nagród Media Trendy.
To wydarzenie artystyczne i biznesowe, które od 11 lat przyciąga ponad 450 gości – przedstawicieli największych reklamodawców, mediów, domów mediowych oraz agencji z polskiego rynku.Gala Media Trendy: 23.04.2012
Ostateczny termin zgłoszenia do konkursu: 20 luty 2012r.
Więcej informacji oraz regulamin konkursu na stronie www.mediatrendy.pl
Informacje pochodzą ze strony www.mediatrendy.pl