Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie14
  • studenci46
  • absolwenci46
  • doktoranci9
  • naukowcy7
  • inni17
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie6
  • artystyczne15
  • naukowe32
  • inne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie45
  • międzynarodowe3
  • łódzkie1
  • lubelskie1
  • małopolskie2
  • podkarpackie1
  • pomorskie2
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia17
  • szkoła wyższa2
  • firma11
  • instytucja rządowa10
  • samorząd15
  • inny2
Wróć do listy

Konkurs im. prof. R. Głowackiego na pracę z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji

organizator:

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.10.2024

Konkurs im. prof. R. Głowackiego na pracę z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji

Prezes Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu ogłasza X (jubileuszową) edycję ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.

W konkursie mogą brać udział absolwenci pierwszego i drugiego stopnia studiów, którzy przygotowali swoją pracę dyplomową z zakresu marketingu, handlu lub konsumpcji oraz w 2023 roku pomyślnie zdali egzamin dyplomowy.

Prace konkursowe razem z wymaganymi dokumentami należy przesyłać na adres kontakt@pntm.pl do 31 października 2024 roku.

Zwycięzca konkursu w kategorii najlepsza praca magisterska otrzyma nagrodę w wysokości 1000 PLN, a w kategorii najlepsza praca licencjacka w wysokości 600 PLN.

Informacje pochodzą ze strony: pntm.pl

A po więcej konkursów naukowych zapraszamy do naszej bazy!

Spodobało Ci się to ogłoszenie? Wesprzyj nas, żebyśmy mogli dodawać ich jeszcze więcej!

Kontakt

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
ul. Powstańców Wielkopolskich 16
61-895 Poznań
tel. 61 854 37 73
kontakt@pntm.pl
pntm.pl