Opera Lubelska
ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-029 Lublin
tel. 815 327 613
sekretariat@teatrmuzyczny.eu
www.teatrmuzyczny.eu
Konkurs na logo Opery Lubelskiej
organizator:Opera Lubelska
Konkurs na logo Opery Lubelskiej
Samorządowa instytucja kultury województwa lubelskiego ogłasza konkurs na stworzenie oryginalnego logo wraz z księgą znaku. Zwycięska praca konkursowa stanie się oficjalną identyfikacją graficzną Opery Lubelskiej i będzie służyć instytucji do celów popularyzatorskich, działań reklamowych oraz promocyjnych.
Uczestnikami konkursu mogą zostać pełnoletnie osoby fizyczne, spółki osobowe, spółki kapitałowe i inne osoby prawne lub jednostki organizacyjne, zajmujące się projektowaniem graficznym oraz studenci kierunków związanych z projektowaniem i grafiką.
Projekty prac konkursowych mogą być zgłaszane przez indywidualnych uczestników lub przez zespoły projektowe. Każdy z uczestników może zgłosić jedną pracę, zawierającą dwie propozycję logo.
Organizator wymaga, aby projekt logo jednoznacznie kojarzył się z Operą Lubelską i jej statutowa działalnością, przy jednoczesnym nawiązaniu do wyjątkowego charakteru działalności organizatora.
Logo powinno być zaprojektowane w dwóch wariantach:
- składające się jedynie z sygnetu (znaku graficznego),
- składające się z sygnetu i logotypu zawierającego nazwę organizatora.
Ponadto powinno spełniać następujące warunki:
- nie może być kopią lub bezpośrednim nawiązaniem do żadnego istniejącego i chronionego prawnie znaku graficznego,
- odróżniać się od znaków innych instytucji lub podmiotów, być łatwe do zapamiętania, czytelne, funkcjonalne i usprawniające komunikację,
- być przystosowane do różnorodnego wykorzystania (konkretne przykłady są przytoczone w regulaminie do pobrania na stronie organizatora),
- łączyć tradycyjny charakter Opery Lubelskiej z jej nowoczesnymi aspiracjami i innowacyjnością,
- charakteryzować się wysokim poziomem artystycznym spełniającym jednocześnie rolę marketingową oraz informacyjną.
Gotowy projekt należy dostarczyć do siedziby organizatora wyłącznie drogą elektroniczną w formie cyfrowej, pod postacią prezentacyjnego pliku elektronicznego w formacie pdf, jako załącznik do wiadomości email lub link transferowy na adres sekretariat@teatrmuzyczny.eu.
Przesłana praca konkursowa musi zawierać:
- projekty sygnetu i logotypu w wersji barwnej oraz w wersji monochromatycznej- czarno-białej, bez odcieni szarości,
- uzasadnienie obranej drogi projektowej,
- zastosowaną w logotypie typografię wraz z uzasadnieniem jej wyboru,
- wizualizacje logo w sytuacjach ekspozycyjnych typowych dla komunikacji marketingowej (Key Visual).
Z powodu oficjalnego charakteru konkursu, uczestnik powinien podpisać wymagane oświadczenia (dostępne do pobrania jako załączniki na stronie organizatora) i załączyć je jako skany dokumentów w wiadomości mailowej z pracą konkursową. Załączniki nr 1 i 4 dotyczą osób fizycznych, natomiast załączniki nr 2 i 3 podmiotów profesjonalnych innych niż osoby fizyczne.
Komisja konkursowa dokona wyboru 3 zwycięskich prac, których autorzy otrzymają nagrody pieniężne w wysokości: 5000 zł, 3000 zł oraz 1500 zł. Opera Lubelska podpisze dodatkowo umowę na opracowanie księgi znaku z laureatem nagrody głównej. Na mocy przedmiotowej umowy wykonawca otrzyma dodatkowe honorarium za wykonanie przedmiotu umowy w wysokości 3 000 zł.
Informacje o konkursie pochodzą ze strony: teatrmuzyczny.eu
W naszej bazie znajdziecie też inne konkursy artystyczne organizowane przez instytucje samorządowe!
Wspieraj nas w serwisie Patronite.pl – dzięki wpłatom możemy rozwijać ten rzetelny, dostępny dla wszystkich portal edukacyjny o stypendiach!
Ogłoszenie zostało opublikowane przez Maję – wolontariuszkę Fundacji Dobra Sieć. Dziękujemy!