Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu
ul. Rynek 1
32-300 Olkusz
poczta@umig.olkusz.pl
umig.olkusz.pl
Konkurs na projekt muralu w Olkuszu
organizator:Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu
Konkurs na projekt muralu w Olkuszu
Zadaniem konkursowym Uczestników konkursu jest wykonanie projektu muralu, który powinien nawiązywać do historii Olkusza lub miejsca, w którym mural ma się znajdować oraz pełnić rolę promocyjną miasta. Kompozycję muralu należy wpisać w kontekst architektoniczny ściany budynku znajdującej się przy Dawnym Starostwie w Olkuszu oraz uwzględniać charakter otoczenia (w szczególności obiektów zabytkowych), z którymi ma tworzyć spójną i harmonijną całość, wzbogacając estetycznie przestrzeń miejską. Docelowo mural powinien stać się wizytówką miasta, oddając jego charakter i wyjątkowość.
Konkurs skierowany jest w szczególności do artystów plastyków, studentów lub absolwentów uczelni plastycznych oraz osób mających doświadczenie w projektowaniu i realizacji murali.
Prace należy nadsyłać do 30 listopada 2021 r., do godz. 14:00 – bezpośrednio do Biura Promocji i Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz lub pocztą na adres: Biuro Promocji i Informacji Publicznej, Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz (decyduje data wpływu do Urzędu).
Szczegółowe warunki udziału w konkursie określa Regulamin.
Informacje o konkursie znajdują się na stronie: umig.olkusz.pl
Inne konkursy znajdziecie w naszej wyszukiwarce!