Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie12
  • studenci34
  • absolwenci31
  • doktoranci4
  • naukowcy4
  • inni16
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie8
  • artystyczne18
  • naukowe23
  • inne2
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie37
  • międzynarodowe4
  • dolnośląskie1
  • małopolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • fundacje i stowarzyszenia13
  • szkoła wyższa1
  • firma11
  • instytucja rządowa5
  • samorząd13
  • inny2
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Konkurs Studenckie Metody Ikea

organizator:

Ikea

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.12.2015

Konkurs Studenckie Metody Ikea

KONKURS STUDENCKIE METODY.

CZAS LENISTWA I ZABAWY DLA RODZINY 2 + 2.  Konkurs dla wielbicieli designu

Duży pokój to centrum każdego domu – właśnie tam rodzice i dzieci spędzają większość swojego wolnego czasu. Zaprojektuj wyjątkowy pokój o powierzchni 400 cm x 500 cm, który odpowiadać będzie na indywidulane potrzeby rodziny 2+2 (rodzice + dwójka dzieci w wieku szkolnym). Możesz korzystać z dowolnego programu graficznego, ale musisz pamiętać o naszych zasadach: prostota/funkcjonalność/komfort.

MISTRZOWIE SPRZEDAŻY. Konkurs dla bystrych obserwatorów

Czy wiesz, że na materacu spędzasz średnio 1/3 swojego życia? Z naszych badań wynika, że na 85% osób, które wchodzą do naszego sklepu z zamiarem zakupu materaca, tylko 20% rzeczywiście go kupuje. Zaprojektuj nowy proces zakupowy materacy i przedstaw go w dowolnej formie. Ważne, żeby pokazać nam krok po kroku drogę klienta i to, jak pomożemy mu w dokonaniu najlepszego wyboru i zakupu.

PRODUKT JAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO. Konkurs dla przedsiębiorczych

Limitowana edycja produktów IKEA sygnowanych… Twoim nazwiskiem. Brzmi zachęcająco? IKEA jest znana z tego, że znajdziesz tu produkty odpowiadające na potrzeby klientów, czasem bardzo ciekawe i proste rozwiązania. Zastanawiałeś się kiedyś czego w IKEA brakuje? Szukamy innowacyjnych, ale przede wszystkim dobrze przemyślanych pomysłów na produkty. Nie musisz być projektantem. Ważne żebyś umiał pokazać, opisać, w dowolny sposób zaprezentować pomysł na produkt i opisać potrzebę jaką on realizuje. Jeżeli wygrasz, to Twój produkt, pod nadaną przez Ciebie nazwą będzie sprzedawany we wszystkich sklepach IKEA w Polsce. Zaprosimy Ciebie również do udziału w procesie projektowania i produkcji.

Na stronie są dostępne formularze zgłoszeniowe

NAGRODY:

Nagroda dla zwycięzcy z obszaru Komunikacja i Projektowanie Wnętrz – 10 000 zł w gotówce oraz 160 godzin stażu w dziale Komunikacja i Projektowanie Wnętrz w sklepie IKEA Poznań. Twój projekt zostanie zrealizowany w sklepie w Poznaniu. Zostaniesz zaproszony/a do realizacji projektu.

Nagroda dla zwycięzcy z obszaru Obsługa Klienta – 10 000 zł w gotówce oraz 160 godzin stażu w dziale Obsługa Klienta w wybranym sklepie IKEA. Zostaniesz również zaproszony/a do udziału w procesie projektowania i produkcji.

Nagroda dla zwycięzcy z obszaru Sprzedaży – 10 000 zł w gotówce oraz 160 godzin stażu w dziale Sprzedaży w wybranym sklepie IKEA.

Na Twoje zgłoszenia czekamy do 31.01.2016 r.

Partnerem Konkursu jest Fundacja Rozwoju Talentów.


Informacja pochodzi ze strony: studenckiemetody.pl/zasady.html