Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie12
  • studenci34
  • absolwenci27
  • doktoranci2
  • naukowcy2
  • inni18
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie9
  • artystyczne24
  • naukowe16
  • inne3
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie38
  • międzynarodowe5
  • małopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • fundacje i stowarzyszenia13
  • szkoła wyższa2
  • firma12
  • instytucja rządowa4
  • samorząd14
  • inny2
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Konkurs Marketing Dissertation Award 2010

organizator:

McKinsey & Company

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
doktoranci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.01.2010

Konkurs Marketing Dissertation Award 2010

Konkursu na najlepszą pracę doktorską

Ruszył II edycja konkursu Marketing Dissertation Award 2010 organizowanego wspólnie przez European Marketing Academy (EMAC) i McKinsey & Company. Udział w konkursie mogą wziąć doktoranci wszystkich uniwersytetów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, którzy są autorami pracy z dziedziny marketingu, pod warunkiem, że otrzymali tytuł naukowy w 2009 roku.

Termin nadsyłania prac – 31 stycznia 2010r.

Autorzy trzech najlepiej ocenionych prac zostaną zaproszeni do finału, który odbędzie się podczas konferencji EMAC zaplanowanej na czerwiec 2010 w Kopenhadze. Podczas tego spotkania finaliści zaprezentują wyniki swoich badań jury składającemu się z profesorów uczelni współpracujących z EMAC oraz Partnerów z Pionu Marketingu i Sprzedaży McKinsey.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie www.marketing-dissertation-award.eu.

Informacje pochodzą ze strony www.internationalstudentsclub.org.pl

Kontakt

McKinsey & Company
ul. Plac Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
(022) 820 57 10
hubert.gatignon@insead.edu