L'Oreal
.
.
ddzisiewska@pl.loreal.com
www.brandstorm.loreal.com
L’Oreal Brandstorm 2010 – nietypowa gra marketingowa
organizator:L'Oreal
L’Oreal Brandstorm 2010 – nietypowa gra marketingowa
L’Oreal Brandstorm 2010 – międzynarodowy konkurs marketingowy
Aby wziąć udział w konkursie należy zarejestrować zespół 3 osobowy (do 21 grudnia trwa
rejestracja) i przejść wstępną selekcję. Następnie wybrane zespoły zostaną zaproszone do
siedziby L’Oreal na tzw. „briefing day”. Następnie rozpoczyna się proces pracy na wybranym
przypadkiem. Ten etap zakłada współpracę z agencją reklamową. Zwycięzcy etapu krajowego będą
mieli możliwość współzawodniczyć ze studentami z zagranicy na finale w Paryżu.
Spotkania informacyjne:
Wyższa Szkoła im. Koźmińskiego w Warszawie – 04.11.2009
Uniwersytet Warszawski – Wydział Zarządzania – 04.11.2009
Uniwersytet Łódzki – 25.11.2009
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu – 01.12.2009
Harmonogram:
do 21.12.2009 rejestracja na stronie www.brandstorm.loreal.com
do 31.01.2010 przygotowanie „pre-case’u”
25.02.2010 – Briefing Day w L’Oreal
28.04.2010 – krajowy finał
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie www.brandstorm.loreal.com
Informacje pochodzą ze strony www.brandstorm.loreal.com